Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Nierówna praca silnika Briggs & Stratton 158CC 550
Autor Wiadomość
venon 

Dołączył: 29 Maj 2015
Posty: 1
Wysłany: 29 Maj 2015, 12:18   Nierówna praca silnika Briggs & Stratton 158CC 550

Z racji, że jestem nowy na forum chciałbym się przywitać ze Wszystkimi, którzy dokładają swoich starań i poświęcają czas by innym żyło się lepiej ;-)

Założyłem temat ponieważ moja, poniekąd wysłużona już kosiarka Murray 550 z silnikiem B&S 158CC, zaczęła się buntować w zeszłym roku. Mianowicie podczas pracy, silnik traci obroty i w tym momencie "puszcza sobie czarnego dymka" - wydaję mi się, że stracił na mocy gdyż kiedyś na biegu jeździła dużo szybciej. Nie jestem żadnym specem czy mechanikiem, kosiarkę mam prawdopodobnie od 4 sezonów (jeżeli mnie pamięć nie myli), w tym czasie tylko ostrzyłem noże i wymieniałem co sezon olej i raz świecę (w zeszłym sezonie).

Nagrałem krótki filmik by jeszcze bardziej zobrazować jak pracuje.

Kosiarka Murray MXM 550

Chciałbym poprosić Was o pomoc co może być z nią nie tak, oraz czy mogę samemu coś zrobić by poprawić pracę jej silnika.

Z góry dziękuje za pomoc i uwagi.
Bartek
 
levi94 

Imię: Mariusz
Dołączył: 22 Sty 2016
Posty: 5
Wysłany: 22 Styczeń 2016, 12:16   

mam podobny problem ale w silniku 450E... w silnikach które mają membranę w gaźniku podobno trzeba ją wymienić i już nie faluje...

Ktoś wie co zrobić z silnikiem 450E ? w gaźniku nie ma membrany, silnik faluje ale gdy pompuję paliwo chodzi elegancko, może wystarczy wyczyścić gaźnik ? Czy szukać coś z regulacją obrotów ?
 
Kangaroo
[Usunięty]

Wysłany: 21 Luty 2016, 16:20   

levi94 napisał/a:
mam podobny problem ale w silniku 450E... w silnikach które mają membranę w gaźniku podobno trzeba ją wymienić i już nie faluje...