Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem chyba z szarpakiem
Autor Wiadomość
wojek11438 

Dołączył: 11 Maj 2012
Posty: 3
Wysłany: 11 Maj 2012, 21:44   Problem chyba z szarpakiem

Witam. Dzisiaj chciałem odpalić kosę nie pamietam obecnie modelu i firmy odpaliłem wszystko ok, po chwili niestety zakończyłem prace bo zauwazyłem że mi żyłki brakło, już nie miałem żeby założyć więc przewróciłem kosę i założyłem ostrze, jednak gdy pociągnąłem za sznurek szarpaka on po prostu się wyciągnął i nie chcę się wciągnąć spowrotem. Macie może jakieś pomysły? Niestety nie znam się na tym jeżeli coś wykminicie proszę krok po kroku powiedzieć co mam robić ;x
(Jeżeli nie ten dział proszę o przeniesienie)
Ostatnio zmieniony przez wojek11438 11 Maj 2012, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
czesi 

Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 19
Wysłany: 11 Maj 2012, 23:33   Re: Problem chyba z szarpakiem

wojek11438 napisał/a:
Witam. Dzisiaj chciałem odpalić kosę nie pamietam obecnie modelu i firmy odpaliłem wszystko ok, po chwili niestety zakończyłem prace bo zauwazyłem że mi żyłki brakło, już nie miałem żeby założyć więc przewróciłem kosę i założyłem ostrze, jednak gdy pociągnąłem za sznurek szarpaka on po prostu się wyciągnął i nie chcę się wciągnąć spowrotem. Macie może jakieś pomysły? Niestety nie znam się na tym jeżeli coś wykminicie proszę krok po kroku powiedzieć co mam robić ;x
(Jeżeli nie ten dział proszę o przeniesienie)

W stihlu jest inaczej i w husqvarnie również ale zasada jest podobna
 
troku 

Imię: Andrzej
Pomógł: 109 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 2366
Skąd: Poznań tel. 665 200 900
Wysłany: 12 Maj 2012, 08:35   

Prawdopodobnie uszkodzeniu uległa spreżyna rozrusznika, odkręć rozrusznik i sprawdź jego działanie, podaj model urządzenia abym wiedział jak ci pomóc w znalezieniu części,
 
wojek11438