Wysłany: 21 Maj 2011, 09:07 Problem z gaźnikiem(?)
Witam, po dłuższym czasie odpaliłem wykaszarkę Castor. Zaobserwowałem coś takiego: Przy dodaniu gazu kosiarka traci obroty i mocno dymi po czym gaśnie . Ciężko ją odpalić. Proszę o pomoc.
Niestety nie mogę znaleźć tego modelu, wszelkie naklejki są poździerane. Jeszcze jak byś mi powiedział jak to ssanie wyłączyć gdyż jestem laikiem w tych sprawach. Wiem tylko jak odpalić i kosić
EDIT: Model Castor TURBO 30
Chodzi o tą "dźwignię" którą się przesuwa w lewo i prawo?
Ostatnio zmieniony przez MarcinS 21 Maj 2011, 09:30, w całości zmieniany 2 razy
Dokładnie o ta dźwignię chodzi, po odpaleniu ustaw przepustnice ssania w pozycji otwartej, mam nadzieje ze nic nie ruszales i nie tego regulowales wcześniej
_________________ Jestem od tego aby pomagać, to moje hobby na tym ziemskim padole
Powiem tak, zrobiłem to co Pan kazał i kosiarka ładnie odpala. Tylko tak: Jak odpali to wpada w wysokie obroty (jakbym gazował czego nie robię) i pracuje jakby zaraz miała wybuchnąć, ponadto mocno mocno dymi. Już na prawdę nie wiem co mam zrobić natomiast jeśli już przesunę suwak w drugą stronę chodzi niby normalnie, tylko jak wcisnę gaz to obroty spadają i gaśnie.
conri Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 306
Wysłany: 23 Maj 2011, 22:38
Skoro dymi ,na obrotach to pewnie dwusów?
Może za dużo oleju daleś i mieszanka "za tłusta," i gorzej pali A dodatkowo zarzuca świecę olejem z za bogatej mieszanki.Lub uszkodziła się się membrana w gaźniku.Choć to mało prawdopodobne
Ostatnio zmieniony przez conri 23 Maj 2011, 22:40, w całości zmieniany 1 raz
Daj się jej trochę zagrzać bez gazowania, bo ją zdusi. Odpalaj na ssaniu, a po odpaleniu możesz od razu wrzucić tą dźwignię na normalną pracę.
Jak bardzo dymi, to może być problem z mieszanką-za dużo oleju.
Zazwyczaj robi się w stosunku 1:50, ale są wyjątki od tej reguły.
_________________ Państwowy system zarządzania: ja ukradnę, tata i wujek ukradną, a co zostanie to niech się inni martwią...