Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Kosiarka do 1000 z napędem
Autor Wiadomość
featmilka 

Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 4
Wysłany: 9 Maj 2017, 10:54   Kosiarka do 1000 z napędem

Witam,
szukam kosiarki z napędem do 1000 zł. Kosić będę około 10 arów, miejscami na dość nie równym terenie. Z racji, że to teren po przejściach to znajdą się tam czasem kamienie czy stare korzenie, które sukcesywnie usuwam ale pewnie do ideału to potrwa to z rok.

Wybrałem 2 pasujące mi sprzęty, przy czym nie znam się na nich jakościowo - znam na natomiast osoby, które posiadają kosiarki tej firmy. Z MACALLISTERa korzystam obecnie ale z większej i mocniejszej kosiarki.

1. https://www.castorama.pl/...cm.html#product

2. http://allegro.pl/kosiark...6068802375.html

Czy mogli by Państwo wypowiedzieć się na temat tych sprzętów, ewentualnie zaproponować coś równie wartościowego, byłbym niezmiernie wdzięczny.
  
 
featmilka 

Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 4
Wysłany: 9 Maj 2017, 17:37   

Zdaję sobie sprawę, że to pewnie jest najniższa półka dla kosiarek z napędem, ale być może uda się coś Państwu zaproponować, bądź wyrazić opinie.
 
wimari 

Dołączył: 13 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Maj 2017, 15:59   

Witam. Nie jestem fachowcem i sam się przymierzam do kupna nowej kosiarki. Z tego co wyczytałem to pewnie doradzą kupić Stigę. Sam się zastanawiam czy kupić Stigę czy Al-ko,ceny podobne.Po przeczytaniu kilkunastu postów stwierdziłem,że odpuszczę sobie marketówki
 
featmilka 

Dołączył: 09 Maj 2017
Posty: 4
Wysłany: 15 Maj 2017, 09:54   

Znalazłem jeszcze: VICTUS VS48L65 - niestety nie ma tego nigdzie w okolicy i chyba zamówię z Allegro.
 
wiktor117 

Imię: Wiktor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2017
Posty: 56
Wysłany: 15 Maj 2017, 16:45