Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Spalinówka 2000-2500 rozdrabniająca
Autor Wiadomość
Grisza00 

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 5
Wysłany: 22 Marzec 2016, 16:43   Spalinówka 2000-2500 rozdrabniająca

Sprawdzałem forum, lecz nie znalazłem takich założeń.
1. Trawa ok 10a.
2. Niestety nierówności i czasami krety.
3. Potrzebuję kosiarki spalinowej z napędem, która zmieli jednocześnie trawę.
4. Zależy mi na dokładności i trwałości urządzenia. Posiadam ALKO model XRQ 60. Jednak nie spełnia oczekiwań.
5. Najważniejsze jest aby dokładnie mieliła trawę.
5. Jeśli będzie miała nasadki (lub możliwość dokupienia) do rekultywacji i napowietrzania to byłoby super.
6. Jestem całkowitym laikiem w temacie więc bardzo proszę o łopatologiczne propozycje.
 
jerzyk 
jerzyk

Pomógł: 76 razy
Dołączył: 07 Wrz 2012
Posty: 1670
Skąd: kowary
Wysłany: 22 Marzec 2016, 17:06   

twoje wymagania spełni Orec FL500BC ale cena to ok 10.000 zł :-(
 
konradviking 
Mirek Handlarz ;)

Imię: Konrad
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 116
Wysłany: 22 Marzec 2016, 17:42   

Najlepsze kosiarki Mulczujące, to typowe kosiarki mulczujące,a nie maszyny "4w1" lub "3w1"

Już tłumacze. Kosiarka mulczująca ma specjalny okrągły kształt obudowy, odpowiedni dla mulczowania nóż, a często specjalne fartuchy za kosiarką (takie gumowe) które jeszcze bardziej układają trawę na trawniku. Niektóre Mulczujące modele stigi mają nawet specjalne blaszki które tną trawę na tylnych kołach, gdyż drobna zmielona trawa bardzo klei się do tylnych kół