Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Pierwszy traktorek na małą plantacje
Autor Wiadomość
Borówka92 

Imię: Mateusz
Dołączył: 20 Mar 2017
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 20 Marzec 2017, 12:58   Pierwszy traktorek na małą plantacje

Dzień dobry,
Witam. Jestem nowy na forum, po przeczytaniu kilku wątków postanowiłem założyć własne konto, ponieważ zauważyłem dużo cennych rad od osób które się znają na rzeczy. Zatem na początku witam wsyzsktich:)
Jestem początkującym borówkarzem i przygotowuje krok po kroku mała plantacje borowki wysokiej o powierzchni ok. 1-1,5 hA.
Z racji tego że nie miałem do czynienia do tej pory z kosiarkami traktorkami a jedynie z małymi spalinówkami chciałbym zasięgnąć kilku porad co wybrać na początek.
Żeby nieco ułatwić pole wyboru to moje preferencje są takie:
Budżet: ok 10-13 tys., zastosowanie: głównie do koszenia powierzchni uprawnej i miedzyrzędzi - 2.5m rozstaw. Silnik: z waszych rad wnioskuję że najlepiej 2-cylindry i minimum 15kM.
Byłem pod koniec roku u pobliskiego dealera Husqvarna w Mielcu i znalazłem 2 modele, a konkretnie;
1) JohnDeere X305R- za 13.900 zł
2) TC 142 - za 13.900zl.

Moje pytanie brzmi: czy uwzględniając moje zastosowanie, powierzchnie koszenia jak i niewielka spadki/nachylenia czy kieruje się dobrymi modelami? Czy wystarczy mi na początek coś mniejszego/tańszego??

Liczę na Waszą pomoc:)
Dziękuję za wszystkie porady,
Mateusz
 
Google

Wysłany:    Reklama Google


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: