Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
Zakup Traktorka ogrodowego
Autor Wiadomość
aaaa1416 

Dołączył: 27 Lut 2016
Posty: 1
  Wysłany: 27 Luty 2016, 14:35   Zakup Traktorka ogrodowego

Witam,

zastanawiam się nad zakupem jakiegoś używanego traktorka ogrodowego. Jestem zielony w tym temacie i liczyłem na pomoc bardziej doświadczonych użytkowników. Budżet jaki przewiduje jest to ok. 3-4 tys. zł. Szukam sprzętu do którego nie będzie problemu ze znalezieniem części zamiennych. Zależy aby troktorek był z koszem.

Trochę czytałem w rankingach sprzed lat, że dobrze się spisywały
STIGA ESTATE PRESIDENT
MAKITA PRM06600
tylko nie wiem czy silnik Briggs & Stratton jest w porządku.

Trafiłem też na używaną STIGA Villa Briggs 13,5KM z 2011 roku za 3000 zł. Czy jest warta uwagi?

Z góry dziękuję za każdą odpowiedz.
Pozdrawiam
  
 
janek38 
Sprzedaż i serwis różnych firm

Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 926
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 28 Luty 2016, 14:18   

Co weźmiesz to będzie a jak chcesz mieć większą pewność co do jakości sprzętu i jego zjechania to jedź na oględziny z dobrym serwisantem który zabierze ze sobą pół bagażnika sprzętu żeby te cuda sprawdzić a przy okazji skasuje cię na pare złociszów inaczej nikt i nic nie jest w stanie ci pomóc online
_________________
Zagorzały przeciwnik kupowania przez internet oraz w Hipermarkecie
 
markab.com.pl 

Imię: Marcin
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Rumia
Wysłany: 3 Marzec 2016, 09:02   

Jeśli kupujesz od prywatnego użytkownika, warto sie zainteresować tematem. Jeśli sprzedawca ma tego więcej i zajmuje się handlem używkami, trzeba być niespełna rozumu, żeby brać pod uwagę taki zakup.
_________________
Pozdrawiam
M.
 
Tornado 

Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 292
Wysłany: 3 Marzec 2016, 18:13   

Witam