Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 

Partnerzy: Budownictwo | Blog o pompach | Blog o pompach zatapialnych | centrumpomp.pl | e-artykuly.com |

Poprzedni temat :: Następny temat
[Awaria] Kosiarka Mesko (Agata) tłuczę się
Autor Wiadomość
gresiek2222 

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 2
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 17:14   [Awaria] Kosiarka Mesko (Agata) tłuczę się

Witam, z racji tego że jest to mój pierwszy post na forum, chciałem się przywitać. Posiadam kosiarkę Mesko (Agata) ma 12 lat i do tej pory chodziła bez zarzutu. Dzisiaj próbowałem ją odpalić i widzę że przy rozruchu nie idzie to płynnie, tak jak by coś blokowało sznurek nie chce wracać! dopiero jak ciągnę troszkę w przód i w tył to wraca. Kiedy udało mi się ją uruchomić zaczęło się coś tłuc, taki metaliczny dźwięk, przy gaszeniu również słychać jak by coś ocierało. Czy ktoś wie lub może naprowadzić mnie gdzie szukać problemu? nóż jest nowy dokręcony podkładki również. Jestem kompletnie zielony w tym temacie. Z góry dziękuje za pomoc
 
troku 

Imię: Andrzej
Pomógł: 109 razy
Wiek: 53
Dołączył: 09 Lip 2010
Posty: 2366
Skąd: Poznań tel. 665 200 900
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 17:18   

Spróbuj zdemontować rozrusznik bo to on jest wg mnie winny a najbardziej sprężyna na kole linowym
 
gresiek2222 

Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 2
Wysłany: 25 Sierpień 2014, 18:01   Odkręciłem

Właśnie odkręciłem pokrywę i jak pociągam za ten sznurek to on nie wraca automatycznie tylko wisi blokuje go, trzeba się troszkę nagimnastykować aby wrócił. Dziękuje Andrzeju za szybką pomoc i podejrzewam że trafną:)
 
Google

Wysłany:    Reklama Google


 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: